Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vodík
Tony_Z
22.11.2018 15:59 - Re: Vodík
99
Rio11 napsal(a):
Tak zaprvé, Prius neznám, k němu se nebudu vyjadřovat.
Za druhé , Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, s tím souhlasím, s tím ostatním už né. Každá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji životnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost, takže o akumulátorech toho asi moc nevíš.
Za třetí, generálka motoru po 100 000 km se musela dělat snad před padesáti lety, i škoda 120 na které jsem se učil jezdit vydržela mnohem déle, a vždy jsem dojel, nikdy mě nenechala stát na cestě.
Za čtvrté, elektromotor byl odjakživa spolehlivější a výkonnější než spalovací, to snad vědí učni v prvním ročníku elektromechanika.
Za páté, pakli že si kupuješ každých pět let nové auto, a starᚠse o něj tak jak popisuješ každých 30 až 50 tisíc , tak jsi v...l.
Za šesté , mᚠrád vůni benzínu a jezdíš s naftou ??? A ještě si nepřišel na to že benzínové motory dnes jezdí za skoro stejné litry jako ta smrdutá nafta ? Ukaž mi nafáka bez turba aby dokázal to co benzín bez turba.
Za sedmé, Ten generátor vodíku je blbost. To ti trvalo než si na to přišel.


Rio11:
Proč jsi tak uražený? Tebe se to osobně týká?

ad 1) Jukni na video, pokud tě to zajímá, probereme dojmy. Pokud Tě to nezajímá, tak asi nemá smysl rozvíjet diskuzi.

ad 2) No a kde je problém? Víš o tom, že jsou různé technologie baterií? Každá má trošku jinde negativní vlastnosti a samozřejmě se hledají takové, aby se tyto negativní vlastnosti eliminoval. Podle toho, co jsi napsal, tak víš jen to, co jsi si jednou přečetl, že je teď, a pak už jsi nesrovnával a zapomněl jsi na vývoj. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost? To vážně tvrdíš v porovnání dnešní baterie a 20 let stará? Baterie na "stejné vylepšené" nebo baterie na jiné technologii? Zamysli se, co jsi to napsal. Budeš-li porovnávat úplně stejnou technologii, tak ta bude disponovat určitými vlastnostmi a třeba také maximálním nabíjecím proudem, při kterém dochází k zanedbatelnému opotřebení, přes který když překročíš, tak je zle, ale do té doby? A ty jsi napsal v podstatě přímou úměru čím rychleji nabíjíš tím více opotřebováváš. Zkus si nakreslit hodně placatou nebo spíše doprava posunutou exponenciální křivku, ta by měla vyhovovat závislosti opotřebení na rychlosti nabíjení. - nicméně ta platí pro danou technologii, když porovnávᚠdvě různé a řekneš to tak obecně, jak jsi napsal, tak to je blbost. Tak prosím netrollit.

ad 3) Kolik jsi najel se svou 120? Asi jsi o ni hodně staral. Byla garážovaná nebo také rezavá druhý rok po výrobě? Ale určitě to bylo lepší auto, než jsou dnes, kvalitnější, především trvanlivější.

ad 4) Jsem rád, že na tomto se shodneme i když jsi chvilku předtím napsal, že už s ničím dalším nesouhlasíš (Samozřejmě, pokud ten nesouhlas měl být ke všemu, pokud jen k baterii, pak jsem prostě rád, že jsi konstatoval shodu).

ad 5) Možná by jsi se měl podívat na předepsané servisní intervaly současných aut. V práci máme bohužel po 30tkm. Jednomu známému jsem nevěřil servisní interval na ford transit 50tkm, ale není nad to si ty informace zjistit a měl pravdu... Ty intervaly mají vypsaný třeba i zde (někdy jen jeden, někdy prodloužený i standadardní) : .link.

ad 6) Mám svou C5 9let, dokud slouží, nemám důvod ji měnit. Hydraulika je prostě jeden z těžkých argumentů, proč ji stále mít. Člověk si to vždy uvědomí, když ujede nějaký delší kus jiným autem a pak se do ni vrátí. Naposledy Toyota Hilux cca 6500km najetých, potom zpět do C5 a připadal jsem si jak ve vznášedle.

Xsara VTS byla jiná sranda... (S tou byla sranda )

ad 7) Ke generátoru vodíku si přečti příspěvek ze 4.10.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator