
|
Rio11 napsal(a): Tak zaprvé, Prius neznám, k němu se nebudu vyjadřovat.
Za druhé , Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, s tím souhlasím, s tím ostatním u né. Kadá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji ivotnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjí tím kratí ivotnost, take o akumulátorech toho asi moc neví.
Za třetí, generálka motoru po 100 000 km se musela dělat snad před padesáti lety, i koda 120 na které jsem se učil jezdit vydrela mnohem déle, a vdy jsem dojel, nikdy mě nenechala stát na cestě.
Za čtvrté, elektromotor byl odjakiva spolehlivějí a výkonnějí ne spalovací, to snad vědí učni v prvním ročníku elektromechanika.
Za páté, pakli e si kupuje kadých pět let nové auto, a stará se o něj tak jak popisuje kadých 30 a 50 tisíc , tak jsi v...l.
Za esté , má rád vůni benzínu a jezdí s naftou ??? A jetě si nepřiel na to e benzínové motory dnes jezdí za skoro stejné litry jako ta smrdutá nafta ? Uka mi nafáka bez turba aby dokázal to co benzín bez turba.
Za sedmé, Ten generátor vodíku je blbost. To ti trvalo ne si na to přiel.
Rio11:
Proč jsi tak uraený? Tebe se to osobně týká?
ad 1) Jukni na video, pokud tě to zajímá, probereme dojmy. Pokud Tě to nezajímá, tak asi nemá smysl rozvíjet diskuzi. 
ad 2) No a kde je problém? Ví o tom, e jsou různé technologie baterií? Kadá má troku jinde negativní vlastnosti a samozřejmě se hledají takové, aby se tyto negativní vlastnosti eliminoval. Podle toho, co jsi napsal, tak ví jen to, co jsi si jednou přečetl, e je teď, a pak u jsi nesrovnával a zapomněl jsi na vývoj. Čím rychleji nabíjí tím kratí ivotnost? To váně tvrdí v porovnání dnení baterie a 20 let stará? Baterie na "stejné vylepené" nebo baterie na jiné technologii? Zamysli se, co jsi to napsal. Bude-li porovnávat úplně stejnou technologii, tak ta bude disponovat určitými vlastnostmi a třeba také maximálním nabíjecím proudem, při kterém dochází k zanedbatelnému opotřebení, přes který kdy překročí, tak je zle, ale do té doby? A ty jsi napsal v podstatě přímou úměru čím rychleji nabíjí tím více opotřebovává. Zkus si nakreslit hodně placatou nebo spíe doprava posunutou exponenciální křivku, ta by měla vyhovovat závislosti opotřebení na rychlosti nabíjení. - nicméně ta platí pro danou technologii, kdy porovnává dvě různé a řekne to tak obecně, jak jsi napsal, tak to je blbost. Tak prosím netrollit.
ad 3) Kolik jsi najel se svou 120? Asi jsi o ni hodně staral. Byla garáovaná nebo také rezavá druhý rok po výrobě? Ale určitě to bylo lepí auto, ne jsou dnes, kvalitnějí, předevím trvanlivějí.
ad 4) Jsem rád, e na tomto se shodneme i kdy jsi chvilku předtím napsal, e u s ničím dalím nesouhlasí (Samozřejmě, pokud ten nesouhlas měl být ke vemu, pokud jen k baterii, pak jsem prostě rád, e jsi konstatoval shodu).
ad 5) Moná by jsi se měl podívat na předepsané servisní intervaly současných aut. V práci máme bohuel po 30tkm. Jednomu známému jsem nevěřil servisní interval na ford transit 50tkm, ale není nad to si ty informace zjistit a měl pravdu... Ty intervaly mají vypsaný třeba i zde (někdy jen jeden, někdy prodlouený i standadardní) : .link.
ad 6) Mám svou C5 9let, dokud slouí, nemám důvod ji měnit. Hydraulika je prostě jeden z těkých argumentů, proč ji stále mít. Člověk si to vdy uvědomí, kdy ujede nějaký delí kus jiným autem a pak se do ni vrátí. Naposledy Toyota Hilux cca 6500km najetých, potom zpět do C5 a připadal jsem si jak ve vznáedle. 
Xsara VTS byla jiná sranda... (S tou byla sranda )
ad 7) Ke generátoru vodíku si přečti příspěvek ze 4.10. |