 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
63zdenda
|
28.09.2018 21:51 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
jruze napsal(a): Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu e má zaplou ručku se automaticky zabrzdí po kadém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrdění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také  se vemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými vechny po pouití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyletí během dvou rozjezdů. A neřekl jsem e má patné auto ba naopak : jen slabí ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají vechny) a mastnou nádr. - na podvozku bez chyb.
Jaroui v pohodě , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, e dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky. 
U to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, a na mě dojde řada, vdy jsem auto dával známým s vědomím, e je ve v pořádku, celej podvozek, čepy a ve kolem jsem proel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáe, příkladem toho je C5 I eny, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, ve vyčistil, promazal a ok, teda a na ty přední kotouče, to jsou iletky, chtěl jsem je vyměnit, bo jetě doma mám z byvalého auta, ale roubky, co drí ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis. |
| |
| |