Pagvelius
|
18.08.2018 23:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Aresmlok napsal(a): Dneska jsem byl v Brně na kontraktech. Cesta tam i zpět systém brzda plyn. Průměrná spotřeba mi z 6,5 l na 100 km (klidné jízdy) spadla na 5,4 l. Vyhánění pavučin funguje. Nafty jsem se trochu bál, bo jsem ji povaoval za traktor. Není tomu tak, motor zavrčí, auto vystřelí a jede potichu. Není větí rozdíl mezi tím co mám teď v naftě a 2.0 benolem ve 406-ce Peugeotu co se kraválu týče. Ve spotřebě obrovská. Kdy jsem ho nehonil, tak v létě 7,5 l a v zimě 8,5 l na 100 km. Pokud jsem mu nakládal třeba do Třeboně, tak za 11 l na 100 a jelo to stejně jako dneska do Brna...
Jestli mohu doporučit, ne auto koupí, určitě někoho s diagnostikou, kdo ví na co kouknout. Já to jaksi neudělal a byla to hodně drahá zkuenost. Pokud by ses rozhodl pro naftu, platí toté a trvej na tom, aby fungoval FAP. Super by bylo, pokud by vůz měl před technickou, nechat udělat emise původního majitele za Tvé či případně servismanovy přítomnosti. K nezaplacení. Kdy se to nerozletí a diagnostik řekne dobrý, tak koupit. Kdy se to rozletí nebo neprojde...
Neskutečně pohodlná kára. Silnice jsou najednou o 200% lepí. Nesedat do koktávky... Kecy o rozvláčném řazení francouzkých převodovek vůbec nebrat v potaz. Asi mají kritici chromý ruce. Odstupňování u 6-ti kvaltu je super jak u C5 I tak u facelitu. Kam dá volant, tam to jede. Pravda, kastle má malinko zpodění (to měla mimochodem 406-ka taky), ale podvozek reaguje okamitě. Jo a tunu to uveze 
A co běné starty naftového motoru? Snad to mají Francouzi zmáknutý a ne jako zmíněná koktávka, kdy motor zatřese s celym autem. |
| |
| |