Mikra
|
05.06.2018 17:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
Můeme tady reptat jak chceme, ale dnes to takhle chodí ne jen v automotive. Prodává ten, kdo nabídne zákazníkovi nií cenu. Citroen nedokázal stlačit cenu C5 a C6 dost nízko, aby tím oslovil masy. Přece jenom je to kus auta a chceme ho mít vybavený, take je holt drahý. Zákazník si raději koupí stejně velkou Ochcáfku za míň ne Francouze s poruchovou hydrou. Větina majitelů aut vychvaluje to svoje a 99% z nich nemá s hydrou zkuenosti. Jeden C5kař nepřesvědčí tisíc pruiňáků, navíc kdy to jejich auto je lacinějí. A jetě na víc jsou na to laciný náhradní díly. 
Citroen se zařadil do proudu a nabízí to co ostatní a za stejný peníze. A tím e občas něčím ozvlátní ty svý nudný krabice bez charizma, tak se docela prodávají.
"Hele mámo, má to gumový dveře, to nám soused nepokrábe. To chci."
A proč ne? Zbytek je bez tak ve vech autech stejnej. 3 válce, start/stop, LED z venku a LED uvnitř ... Jako přes kopírák. Tak u zbývá jenom vybrat to nejdůleitějí (barvu) a zaplatit. Co je komu po značce.
Luxusní, nebo výstřední, nebo jinak extrénmí auta s mizivým prodejem si holt v Citroenu dovolit nemůou. Na to jsou moc slabí. Oni toti u dlouhý roky neposilovali a tak mají vechno svalstvo ochablý. A teď, kdy k nám do poklidnýho evropskýho autoprůmyslu jedoucího setrvačností s předem rozdanýma kartama, naskočili soudruzi z Asie a nabídli nám ivějí vývoj aut, tak se to svalstvo dostalo jen do křeče a výkon nikde ádný. Po pár letech masáí se začínají probouzet, ale tenhle inkanzen je u za zatáčkou a tak ho asi nedoenou. Moná e na ně někde počká a tam je spolkne. |
| |
| |