del42sa
|
30.05.2018 15:05 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
|
|
jruze napsal(a): Ty mne neurazí (neomlouvej se) - proč ty mé nesmysly nevyvrátí? - nevysvětlí? Vdy je to jednoduché = v koulích je tlak (dusík) - protitlak kapaliny prohne membránu - odlehčení zadní části (při brzdění) ke kterému dojde - způsobí zvednutí z.části - jakým způsobem dojde k vrácení do správné polohy která je monitorovaná korektorem ? Podle mne je jediná monost sníení protitlaku na membránu pérovací jednotky. (ztrvzování podvozku je něco jiného ) Otázka je jednoduchá = čím a jak se sníí tlak aby nedolo ke zvednutí zadní části vozu při brzdění = odlehčení zatíení zadní nápravy ?
a co ti mám vysvětlovat, kdy jsem ti to napsal u po několikáté ??? K ádnému vypoutění tlaku při brdění prostě nedochází, tečka ! Kdybys aspoň trochu pouíval tu věc co má na krku, tak bys na to přiel sám.
Vezmi si jako příklad u původní hydractive/hydropnemumatiku. Výkový korektor je nastavený tak, e má určité zpodění, ne začně napoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu do pístnic. Je to proto, aby nedocházelo k neustálému napoutění a vypoutění kapaliny ze systému a tím pádem ke změnám tlaku v odpruení. Tento jev je neádoucí, protoe kdyby korektory reagovaly okamitě na jakoukoliv nerovnost na silnici, tak by docházelo k neádoucím pohybům karoserie. Přejel bys vlnu nějakých nerovností a auto by se pořád dopoutělo a vypoutělo nebo dorovnávalo, to stejné při brdění nebo akceleraci.
U Hydractive 3/3 + je to úplně stejné a pouití elektronických výkových korektorů na tomto faktu nic nemění. Je tam nastaveno určité zpodění ze stejných důvodů jako u Hydractive 1/2. Kdyby toti při brdění vypoutělo BHI kapalinu ze zadního okruhu, tak by po zastavení zadek padnul a na zem a nějakou dobu by trvalo ne by se zase vyrovnal zpátky. To bys vnímal jako velice nepříjemnou ránu od zadních dorazů a takové chování auta není vůbec ádoucí.
Jak napsal trefně u Mikra, ty reakce jsou tak pomalé, e na nějaké aktivním zásah řídící jednotky formou vypoutění tlaku můe rovnou zapomenout.
celé tohle vlákno začalo dotazem Konquiho na to jak to funguje u X7
.link.
Řekl bych, e jsem pomerně podrobně a obsaně popsal, jakým způsobem jsou u H3/H3+ potlačovány náklony vozidla při jízdě a v podstatě se to nelií od chování H2/H1. A co se týká ventilů v BHI, tak u nich jsou také poměrně jasně stanoveny okolnosti, při kterých dochází ke změnám světlé výky. To je toti jediný účel, který ty ventily mají. ádné potlačování náklonu karoserie ty ventily neprovádějí a ani nemohou. Jejich jediný účel je změna světlé výky při :
1. změnách zatíení vozidla
2. při jízdě po kvalitní silnici/dálnici rychlostí vyí jak 110Km/hod
3. při jízdě po silnici s horí kvalitou do 70km/hod.
4. pokud řidič sám ručně změní světlou výku vozidla.
na to konto jsi přiel ty se svými "moudry" a začal psát něco o zmatečnosti a nepřesnosti. A kdy jsem ti napsal, e odpověď u jsem ti několikrát napsal, tak jsi se pořád znova a znova doadoval vysvětlování., přesto e odpoveď u má dávno napsanou. Stejně tak ti Milan napsal e píe nesmysly .link.
"Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt neví a netuí jak to funguje, ale je mi to úplně fuk"
Take trochu sebereflexe by ti rozhodně nezakodilo.
Jen na závěr dodám: píe e se praktik a pak se tady veřejně ptá na umístnění neexistujícího ventilu pro potlačování náklonu ..... Co dodat ?
.link.
Myslím, e tohle mluví samo za sebe. Ono toti není problém přiznat, e něco neví. To je úplně normální a nikdo by ti za to tady hlavu neutrhnul, ale tvoje zatvrzelé trvání na své ( by ničím nepodloené ) pravdě za kadou cenu je důkazem toho e nemá vůbec ádnou míru sebereflexe a tvoje zarputilá snaha zachovat si tvář "odborníka" působí spí trapně. |
| |
| |