Mikra
|
29.05.2018 19:08 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
|

|
Nevím, v čem je problém. Proč by na C5 mělo být něco na víc jen kvůli brdění? Čtyři ventily stačí. Prostě Hydractiv se snaí za vech okolností udret předek a zadek ve stejný výce. A u se jedná o brdění, nebo akceleraci, nebo naloení nákladu a nebo jen nastoupení či vystoupení cestujících. Jestli to dělá upoutěním tlaku na odlehčený nápravě a nebo dotlakováním tý zatíenějí nápravy, nebo dokonce oběma způsoby, to je věc počítače pérování. Ale jedno je jistý. Z toho, jak se auto pomalu zvedá třeba na povel tlačítka, je jasný, e na nějaký bleskurychlý reakce můeme zapomenout a tak to celý slavný vyrovnávání je pro "extrémy" málo účinný. Při prudím brdění jde předek trochu dolů a zadek nahoru, při akceleraci naopak. Ale bez Hydractivu s takhle měkkým třeba pruinovým odpruením s komfortníma měkkýma tlumičema by to určitě bylo jetě horí.
Jestli je tu ale spor o prvotní Jardovu otázku na vetil zajiující regulaci příčného náklonu auta, tak na to odpovědět taky neumím.
A to jsem si myslel, e odpovědět se dá na vechno. Sice třeba blbě, ale dá. |
| |
| |