del42sa
|
25.05.2018 10:40 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
|
|
jruze napsal(a): Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ? Pokud se tedy o toto nestará stabilizátor O podélného je mi to jasné tam se o to stará přední a zadní korektor za pomoci el.ventilů v BHI(ty samé co ovládají vejku) - jsou pouze čtyři dva pro předek (nahoru-dolů) a to samé pro zadek + na kadou nápravu ,,odpojovač" prostředních pérovacích jednotek(ztvrzování podvozku - tlačítko sport) - to e je to sloitějí jako e se v 90Km sníí podvozek je jen soft který ovládá ty samé ventily pro sníení a zvednutí za pomoci údajů dvou korektorů. nemluvím o amvaru který má tři korektory a dalí počítač (ten systém neznám jak přesně funguje) Pokud by to mělo fungovat musel by být na kadé (pro kadou) pístnici samostatný ventil.
nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpruení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přeruení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeí zkrutný stabilizátor v kombinaci s tuí charakteristikou odpruení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brdění nebo akceleraci, tam je to řeeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i příliné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.
Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpruení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + jetě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách. |
| |
| |