jruze
|
23.05.2018 21:16 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
|

|
ret33 napsal(a): HDM byl u auta poprvé aplikován v roce 1931, v USA je standardem od 50 let. Převodovka z diplomky je starí ne AM6, ale principielně je to podobné. Pro orientační určení, kdy je vhodné olej vyměnit to stačí.
Olej od PSA povauji za předraený, nevyrábí ho ani si ho nevyvíjeli. Vyvinul ho někdo na základě objednávky výrobce převodovky. Tvrzení PSA o doivotnosti náplně povauji za vyloeně neseriozní.
Naopak chápu zájem automobilek vyrábět auta, která se po záruce rozpadnou. Jejich zákazníkům je to jedno, protoe si auto nechaj maximálně 4 roky a pak si koupí jiné. Provozovatelé ojetin je nezajímaj, z těch ádné peníze nemají.
Má pravdu automobilky jen zadají poadavek a výrobce pouije komponenty, materiály atd... u olejů také.
Nechce mi tvrdit e materiály jsou u vech komponentů stejné a u se to týká převodovek,brzd,náplní atd... v euro 4. 5. 6. a u vech značek aut ? Upravují to proto aby to nebylo pouitelné z jedné normy na druhou =,, kdy nás někdo donutil investovat do změn, tak to někdo musí zaplatit a aby to nelo ojebat původním tak tam něco přidáme aby se jim to vysralo" - jejich přístup k věci. ( třeba u klimatizací - staré chladivo jde pouít do novejch - tam jsou omezeni funkčností a tak staré zdraují na úroveň těch novejch = staré z 0,80,- na +- 2,- nové 8,- dalí zdraení bude bude vzápětí ) Někdo to zaplatit musí a aby to lo lehčeji tak zakáou prodej starích. |
| |
| |