 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
PATaMAT
|
14.04.2018 09:37 -
Re: jruze
|
|

|
jruze napsal(a): No a jestli se nepletu tak pouívá měděné trubky - a jen tak pro zajímavost a si toho vinmou na STK tak má smolíka (samo pokud si toho vimnou) ty měděné jsou toti zakázané - důvod je prostý = je to nazvěme to supravodič a v případě ,,volby" ukostření si to vybere tuto cestu a proto přestali tento materiál na takovéto věci pouívat. - stačí někde horí cesta nebo přeruená kostra od sinějího spotřebiče a ....
A začínám to chápat - zřejmě dle inzerce nedostatek práce
Opět se plete. Pouívám trubky CuNi - slitinové měď nikl. Mají certifikaci ISO 4038:1997 a DIN 74234:1992.
Dej mi odkaz na nějaký originální dokument, normu, předpis, kde je to co popisuje, kde je zákaz pouívání měděných trubek na autě. Pokud vím, tak například měděné trubky pouívají i plynaři od nádre plynu k motoru.
Opravdu ti budu nesmírně vděčný, kdy ukáe nějaký předpis, normu, ČSN, DIN, ISO, ...prostě nějaký oficiální státem uznaný dokument, e ty trubky na auto nesmí být.
Optický rozdíl mezi mědí a slitinou v příloze.
Co se týká inzerce, tak se mi konečně po letech podařilo najít dodavatele trubek za výbornou cenu, tak e můu od teď vem poskytnout velmi dobré ceny, kdy vidím za co se účtují měkké měděné, nebo staré pouité ...
Tady prodávají čistě měděné měkké, za cenu o třetinu větí ne já, pevnějí a kvalitnějí CuNi ...
.link. |
| |
| |