c5vyskov
|
13.04.2018 22:44 -
Re: Z auta se stala modla, ikona, nepostradatelná věc ???
|
|

|
S tím vracením zboí je to jetě zábavnějí - nejenom e se vrací potovné k zákazníkovi, ale i potovné (náklady), které měl zákazník s vrácením zboí. A jeliko jsme v EU, tak po celé EU. Tzn. Polák (Slovák...) si u tebe objedná foák, potovné do ciziny bude tak 500, po dovolené ti ho vrátí a ty mu musí zaplatit jak 500 za potu k němu, tak 500 za potu zpátky. Zákazník má právo...
Dalí perlička je, e prodej se řídí právem podle země kupujícího Tzn. pokud v tom Polsku budou mít v zákoně 5 letou záruku, tak mu musí ručit 5 let, stejně tak tam můou mít monost vrátit zboí do měsíce, tak ho musí vzít zpátky do měsíce
Dobrá je i ta objednávka mimo provozovnu. Tam záleí čistě na té objednávce. Kdy ti zákazník pole email, e objednává ten a ten foák a vyzvedne si ho osobně, tak i kdy si ho u tebe osobně vyzvedne, vyzkouí, ty mu ho předvede, vechno ok, tak pořád má právo ho do 14 dní vrátit. Kdy si ten foák koupí v klasickém elektru, kde mu ho ani nevybalí, tak tam naopak právo na vyzkouení a na vrácení nemá
Natěstí s tím vracením nemám patné zkuenosti, lidi větinou chápou, e vracet jakékoliv potovné je blbost... e jedna věc je zákonné právo a jedna věc je morální právo. Take natěstí i kdy zákonné právo je úplně zvrácené, lidi se řídí spí tím morálním. |
| |
| |