 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
Alien
|
20.03.2018 12:23 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
|

|
jruze napsal(a): Tu slabou tlakovou má hotovou ale na ostatní bych se dostal a přítí týden ( sylent ramene a dalsi) nepočítal jsem s jinou práci a mám tu dalí nabranou práci . Jen jsem to odmastil a uvidíme jak a kde to teče. Teď to nestíhám dal řeit.
A přibyla nová zkuenost = auto do té doby ne přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a jetě něco jak velkej předstih??? Take to vyznělo jako e jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloí si chyby a ale diag si uloí natěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.
Chtěl bych upozornit pana jruze, e jeho informace o stočeném voze se nezakládá na pravdě a e le. Dále co si má myslet zákazník, kdy přijede s funkčním autem, kde tedy "teče" trubka a pár metrů jízdy po převzetí jede auto na pět válců a do předání jezdilo bez problémů. Proto se onen zákazník jen zeptal, jestli se něco nedělo a nestalo v době, kdy bylo na opravě u pana Růičky. To bych řekl, e je úplně normální věc a reakce zákazníka.
Auto hází chybu na jedné cívce, na válci číslo 5. Po přehození cívek je stále chyba na válci číslo pět s cívkou. Tady bych tedy očekával nějakou pomoc a rady, pokud se onen člověk na vás zkuené obrátí. Nicméně způsobem, kterým se komentují a přednáejí různé informace je to poněkud zvlátní. Za svou práci jste také dostal zaplaceno a odvedl jste ji tak, jak nejlépe umíte a to je dobře. Jak říkám, onen následný problém vůbec nesouvisel s Vámi, ale Vae reakce je přinejmením nefér. |
| |
| |