del42sa
|
16.02.2018 11:42 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|

Brzda napsal(a): Výe odkazované auto je jen facelift C4 Cactus. C4 sice končí, ale zmiňovaný společný nástupce bude a v roce 2020. Tento faceliftovaný Cactus jsem zatím naivo neviděl, ale z recenzí na netu to vypadá na celkem povedený fecelift. Se stávajícím Cactusem jsem jel a není to a tak patné, já bych ho bral určitě raději ne např. Rapid, který znám z práce. A jsem zvědav na nové příplatkové sedačky v kombinaci s konečně do prodeje přivedenými tlumiči PHC...
Nová C5 myslím na pořadu dne vcelku je, Linda ji u potvrdila. To, e to bude pravděpodobně dvojče nové 508 (bude představena na autosalonu v enevě na začátku března) je asi jasné, ale Xavier Peugeot se nedávno vyjádřil, e chtějí Citroenu vrátit punc jinakosti, take se snad bude liit víc ne trojčata koncernu VW. Uvidíme taky, jaký zázrak budou ty PHC tlumiče (i kdy hydraulika to samozřejmě nebude).
Nové modely (C3, Spacetourer, C3 Aircross) jsou hodnoceny vcelku dobře (doporučuju např. testy Raso Chvály na youtube kanálu Gará.tv). Teď představené nové Berlingo ( .link. se mi taky líbí a vzhledem k tomu, e jsem uvaoval u o stávajícím, moná do něj za rok půjdu.
Já jsem tady Citroen vdy dost kritizoval, ale teď mi připadá, e u se odrazili ode dna a začíná se to pomalu, ale jistě zlepovat. koda přelapu s DS. Asimilace Opelu by ale mohla přinést nějaké plusy - např. tolik chybějící 4x4 (mě sice nechybí, ale pro presti značky je to dnes povinnost)...
Mne se ten facelift Cactusu celkem libi, podvozkove by take mohl byt zajimavejsi, lepsi jsou motory i prevodovky. Co povazuju za faux pas je ze ma stale vyklopne zadni okna ve dverich, to meli v ramci faceliftu zmenit.....
Co se C5 tyce, je zabavne pozorovat jak ve vedeni neustale meni nazory na to , jaky by vlastne Citroen mel byt. Kdyz ukoncili vyrobu Hydrauliky a posleze C5 porad dokola opakovali, ze novy image ma byt jednoduchy vuz s libivym designem bez komplikovane techniky a ze asi klasicky sedan C5 nebude mit primeho nastupce. A je docela legracni jak se pak oklikou vraceji na zacatek do puvodniho bodu A, kdy ta pinda Jackson rekne, ze bez klasickeho sedanu by nebyli jako vyrobce duveryhodni a Xavier Peugeot zase rekne, ze novyto Citroen musi byt jiny (rozumej extravagantni) protoze to je Citroen. Pani wow, no na tohle musi mit clovek opravdu nezvyklou davku inteligence a muselo je to stat hodne premysleni aby dospeli k nazoru, ktery uz tady davno byl 
Pruser je , ze jim to tak dlouho trva, protoze puvodni nastupce C5 tu mel byt v roce 2014...
Ohledne DS, jsem zvedavy jak dlouho budou v tom popiracim modu setrvavat nez priznaji, ze oddeleni od Citroenu byl nesmysl a ze stavajici strategie se samostatnou DS nefunguje, stejne jako naivni predstava, ze zakaznici budou platit premiove ceny za auto bez premiovych technologii a motoru ..... |
| |
| |