jruze
|
31.01.2018 14:09 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
|

|
Dawe napsal(a): Jruze: v Citroenu na VINko
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
Aditiva nejsou na 120000Km - to u jsme si tady snad vysvětlili (od této teorie ustoupil i Jumep) a přechodové jednotky (c5 I přechod z aditiv I na II generaci měli otevřené programování = dala se nastavovat) aditiva II generace vydrí podstatně déle ne 120000Km u poverflexu uvádějí té vyí koncetrovanost a delí ivotnost aditiv. |
| |
| |