 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Emise |  |
Lisak33
|
05.01.2018 18:10 -
Re: Emise
|
|

|
Včera jsem byl na emisích a ... přidám své polínko do diskuze. Mám RHR 100kw s FAP (2005) najeto jistých - auto jsem koupil s hromadou dokladů od technických atd. - 210tis.. Dle diagnostiky je FAP v dobré kondici, poslední rok probíhá regenerace v průměru po 1500km. Ovem trochu mne strail výrazný černý film v koncovce, na druhou stranu pokud jsem drel dvě minuty papírový kapesník přes výfuk (taková blbost mne napadla) zůstal zcela čistý. Jinak motor zcela OK.
Take 1.pokus skončil vyhozením chyby o zkratu někde na oběhu, toto je prý chyba na snad vech C5, která se prostě neřeí. Dvě předelý TK to nebyl problém a mne ani nenapadlo ji předem vymazat a doufat, e nenaskočí. Ale mělo. Takhle jsem marně protáčel mozkový závity, jak jí vůbec odstraním a pak si klekl a poádal o nový pokus. Musel jsem vypadat opravdu zkroueně.
2. pokus - den předem tady byla kalamita, větinu jízd jsem dělal na dvojku po městě a dneska to cestou na emise jen taktak zahřál - CHYBA. Na tabuli vyskočily hrozný numera a technik musel poprskanou čočku diagnostiky kouřivosti. Po třetí to samé, to u jsem v dobrý konec přestal doufat. Ale poté auto chvíli potrápil a protáhl a na poslední pokus přidával plyn postupněji a ejhle byl jsem téměř na polovině poadovaného.
Na závěr, pro neznalé : je nutnost vymazat citroeňácký chyby- stálice a auto pořádně projet.
A znalých bych se rád zeptal na názor ohledně mého FAP. Je v keramickém ráji, protoe koncovka je mastně černá a dokázala třikrát poprskat čočku diagnostiky na emisích. Nebo ne, protoe diagnostika nevykazuje ádnou chybu a dlouhodobě píe dobrý stav filtru, dostatek aditiv a průměr recyklace poslední pěti cyklů cca 1500km.
Předem díky za vá názor. |
| |
| |