Mikra
|
19.11.2017 17:11 -
Re: Výměna kulového čepu
|
|

|
miskod napsal(a): Ved jasne. Lenze ako ho z tade dostat ked je tehlica volna. Bojim sa do toho zapriet nech tam nieco neposeriem. Predstavujem si to tak ze navarim kus zavitovky nasuniem do namontovaneho ramena a potom sa spokojne zapriem silou. Alebo mozem do toho sekacom a kladivom mlatit alebo sa zapriet silou aj ked je to bez ramena?
Má tam poloosu, má tam spojovačku. Přiva to drátem, aby se poloosa nevytáhla a povol kulák. Ale na sekáč raději zapomeň. Jestli si useká ty zářezy, má vyděláno. Je na to speciální klíč a chce to větinou hodně dlouhou páku (klidně 2 metry) a pár ran kladivem. Jene kdy jsi odřízl závit, tak ti ten klíč nebude dost dobře dret a můe si ty zářezy taky strhat. Potom by pomohlo jedině zahřátí autogenem, kdy to teda nepůjde povolit lehce, co se asi moc často nestává.
Klíč jsem si udělal sám ze starýho pístku z předního brzdiče. Musí se to zakalit, jinak ty zoubky nevydrí.
EDIT:
Jetě dodám, e nikdo nevyroubovává kulák z těhlice s nasazeným ramenem. Ten klíč by tam neel nasadit, rameno by překáelo. Jen se ten klíč má přitáhnout maticí z kuláku, aby nemohl spadnout. Tohle bude muset zajistit nějakou truhlářskou svěrkou. Ale napřed si seeň ten klíč a nepokouej sekáč. |
| |
| |