jruze
|
31.10.2017 07:45 -
Re: Emisna kontrola diesel
|
|

|
No chyby být v OBD mohou ale né ty které ovlivní emise (mají seznam které mohou pustit) bez FAP verze je euro3 = jiné hodnoty měření(ty auta je dovedou splnit), OBD od r.v. 2000 ( auta starí napíe do protokolu bez OBD) haviče a EGR patří do chyb které musí fungovat(nebo nesmí být v chybě=emisní záleitost),měří se i přeběhové otáčky - proto do otáček, novějí auta stačí jedno měření,u starích(bez OBD) se provádí tři měření), pokud vymae chyby před emisemi nemusí tam vůbec jezdit = rozhodí kódy připravenosti a to je důvod ukončení-nezačnutí měření emisí(mohou se srovnat třeba a po 500Km - i vadné haviče se chyba po smazání neobjeví u teplého motoru ale jsou rozhozené kódy)
EURO 4,5 mají normy e je problém aby je auta splnily i kdy jsou relativně vpořádku(i kdy nehlásí chybu neznamená e jsou OK=tolerance jednotek je větí pro vypsání chyby)
Z toho plyne zajet na diag alespoň nějaký čas před emisema a zkontrolovat a hlavně by ta auta by se měla udrovat v dobrém stavu a né jen kvůli emisím - větina lidí řeí stav a kdy se jim auto někde zastaví a né pravydelnými prohlídkami . |
| |
| |