
|
Kocurstvo napsal(a): Ahoj, dal jsem svoji 2.2 HDi (rok 2012) do autorizáku na výměnu rozvodů s pumpou, oleje v automatu a pístnic hydrauliky. Celá sranda mě vyla na 42000, ale v pořádku, jsou to originál díly a to jsem chtěl. Při předávání mi servisák (Červená Hospoda u Třebíče - byl jsem tam poprvé) řekl, e mám KO FAP a ukazoval to na protokolu z diagnostiky. Mám najeto 250tis a říkal, e to je tak limit. Hned mi samozřejmě hystericky doporučoval, e mi objedná nový FAP za 30000. Na co jsem mu říkal, e je to teda brutál palba (zvlá kdy srovnám s jinými modely) a nejdřív posonduju renovaci, nebo něco podobného. Po odjezdu jsem si viml, e mám nějakou nezvykle velkou spotřebu. Zresetoval jsem počítadlo a vyjel zbytek nádre. Průměrná spotřeba 7,5. Říkám si, je to moná tím, e jsem měl v nádri vervu a aditivum na čitění palivovky. Teď jsem natankoval na zkouku na MOLce 30 litrů a spotřeba následující: lempl jízda mimo obec 6,3l, dálnice 125km/h 7,5l. Předtím to bylo dlouhodobě 5.2 mimo obec a 6.2 na dálnicích. A to jsem jezdil agresivněji a rychleji, ne teď, po tom servisu. Ptám se, je moné, e by mi to nějak zmrvili naschvál? Kdy jsem tam toti volal, e se mi nezdá ta spotřeba, tak říkal, e to je jasné, e to bude tím zaneseným FAPem, e regeneruje dle diagnostiky kadých 200km. Vechno bych věřil, ale předtím jsem měl spotřebu o litr a půl mení... Tak nějak borcům od aut nevěřím a mám podezření, e tam něco namapovali tak, abych měl velkou spotřebu a vyřeil to výměnou FAPu (borec zřejmě vycítil, e jsem tu třicku ochoten a schopen dát). Prosím o nějaké názory a zkuenosti. Díky
Na rozvodech je určitá tolerance v nastavení - mohlo by to být v tom. Já si posunul klínek o kousek také - motor je tvrdí , bere o něco navíc ne předtím ale má lepí zátah(byl to pokus který splnil účel) |