Jestli nějaké zařízení odebírá výkon z baterie nebo z motoru je úplně jedno, protože i do té baterie se nějak musí ten odebraný výkon dostat zpátky a reagoval jsem na tu část o energetické učinosti odpružení vzduch versus hydraulika nikoliv co je konstrukčně jednodušší nebo pohodlnější.
Napsal jsem poměrně zřetelně, že H1 a H2 mají větší energetickou náročnost z toho důvodu, že mají neustále poháněné čerpadlo, protože hydraulický systém živí kromě pérování ještě řízení a brzdy, zatímco v systému H3 ve kterém jsou řízení a brzdy oddělené čerpadlo živí už jen okruh odpružení takže je logické:
-že neběží stále
-že nemá nic společného s brzdami
-že slouží pouze jako zásobník kapaliny samostatného okruhu řízení
"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve škodě favorit ?
že zrovna tobě bude potřeba to vysvětlovat mě skutečně udivuje.
PS: H1 a H2 bylo mechanické odpružení ?
Uživatelé online
Nastavení
Hosti Operační systém Prohlížeč NáladaUživatelé: -1 Hosté: 3