autodiag
|
13.09.2017 20:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
del42sa napsal(a): to platilo pro starý systém H1 a H2, kde čerpadlo běelo neustále a bylo to napojené jetě na řízení a brzdy. Naopak od H3 se to stalo docela dobře porovnatelné se vzduchovým odpruením co se energetické náročnosti týče.
no nejsem si jisty rozdily,ale na 100%:
-BHI urcite nebezelo porad
-BHI urcite nemelo nic spolecneho s brzdami
-BHI melo s rizenim spolecnou jen kapalinu
pokud se bavime o C5
stare vicemene mechanicke (pokud nebudeme brat za vrchol elektroniky 2 ventily ruzene jednotkou z XM nebo xantia je jina liga..mekci a komfortnejsi
hydraktiv tak jak jej vetsina tady zna uz tak pohodlny neni (kdo mel DS,Xantii nebo XM vi o cem mluvim) |
| |
| |