del42sa
|
11.09.2017 18:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
autodiag napsal(a): rekl bych ze pneumaticky podvozek je jednodussi a i mene energeticky naroznejsi nez hydro , vysledej je +- stejny
to platilo pro starý systém H1 a H2, kde čerpadlo běelo neustále a bylo to napojené jetě na řízení a brzdy. Naopak od H3 se to stalo docela dobře porovnatelné se vzduchovým odpruením co se energetické náročnosti týče.
Proti vzduchovým měchům a kompresoru má ale hydraulika jednu výhodu a tou je vzájemné propojení protilehlých náprav, které má vliv na komfort. Kdysi jsem se o tom rozepsal tady : .link. bohuel některé odkazy na obrázky u nejsou funkční.
Tohle vzduchové odpruení neumí nehledě k tomu, e mě osobně pořád přijde svezení v Citroenu lepí a pohodlnějí.
@eisy811: co se týče H4, tak tam se právě očekával dalí pokrok ve smyslu lepí učinnosti, nií hmotnosti odpruení obecně a jetě niích energetických nároků. Něco měli v Citroenu u rozpracovaného, ale vedení to zařízlo. |
| |
| |