michal
|
28.08.2017 00:12 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
|

|
Jurá napsal(a): připojuji také foto samostavu u C5 II
- jediné těsnění je O krouek který je vidět, který těsní průchod samostavu s tělesem třmenu, dalí těsnění se týkají u jen pístu a tělesa třmenu (jeden O krouek a prachovka)
- zajiovací roub samostavu má pětihranou hlavu 14 mm
- celý samostav je dohromady slisovaný (zapertlovaný okraj krytu pruin) tím to vechno drí pohromadě, opatrně se to dá lehkým tlakem (truhlářská svěrka) rozlisovat, dohromady to jde stejně a okraj se lehce poklepe kladív(em)-kem  , průměrná ikovnost,
- důvodem mého postupu byla výměna části se závitem (zadřený závit se roubem - protikusem z pístu)
- nejhorí činností byla demontá páky brzdového lana zajitěné roubem s vnitřním torx (to je lépe vzít sikami a a poté torx) je to pak jenom naraené na více hran,
- tak hodně zdaru
Jurá 
Zdravím,
na ten pětihraný roub mi ta 14 nepasuje nedám tam ten ořech zítra polu foto. spi mi to přijde tak 13 moná 12,5 co jsem nael sadu
Děkuji |
| |
| |