igok
|
12.07.2017 22:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
jruze napsal(a): Nezkusil jsi STK ty pohyblivé desky ? ty by mohli odhalit víc. To auto péruje na obou stranách stejně(myslím pravá-levá ) ? pokud by byla jedna strana-koule KO dovede to dělat hezké věci a pérovat to bude přenese to druhá strana ale tuhost na propérování by měla být znát. Jestli je to blbost to dělat nadvakrát? no lepí je to udělat najednou ale asi to nemá čemu ublíit. 
Včera som kontroloval auto:
Pruenie je na oboch stranách rovnaké, rozdiel je len medzi predkom a zadkom
1, vrchná poloha, auto tvrdé ako betón. Podarilo sa mi ho trochu rozhýba ale mal som pocit e len na gumách.
2, stredná poloha, zadok som mojimi 100 kilami pretlačil hádam 3-4 cm, predok asi len 2cm.
3, normálna poloha, o niečo mäkie ako stredná
Tie cm som nemeral, to je len môj subjektívny odhad.
Zavesenie kolies a piestov:
1, zadok v princípe tuhý ale zdá sa e sa čoskoro rozsypú spodné silenty pozdĺnych ramien.
.link.
.link.
2, zadné piesty sú oba mastné ale vyslovene z nich nekvapká.
3, predok tie tuhý, silenty ramien boli menené asi pred 10 tis km.
4, nepozdáva sa mi uloenie predných piestov, zdá sa e je vybité. Prvá fotka ukazuje stav keď rameno vysí a druhá keď som rameno potlačil heverom.
.link.
.link.
Neviem či sa dá to uloenie meni samostatne alebo je súčasou piestu. V kadom prípade budem asi musie riei aj piesty, na pravej strane u tečie.
Je moné e by to uloenie piestov mohlo spôsobova to tupé búchanie a uskakovanie na roletách ? |
| |
| |