jruze
|
29.05.2017 16:25 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
|

|
kokoumes napsal(a): Taky bych chtěl vyvrátit vechny mýty ohledně nastavování pomocí diag a přesnosti uloení lan (na obou stranách stejná vzdálenost). Ani jedno nebylo potřeba. Pouze sem vymazal chyby pomocí diag a nové u nenaskočily. Celá kalibrace proběhla sama po kliknutí na tlačítko ruční brzdy.
Tak uvidíme jak dlouho to vydí, ale myslím e tak dlouho, jak dlouho zase budou v pořádku plastové podloky
Poučení pro ostatní:
- pečlivě kontrolujte stav těchto podloek
- pokud u vám nějaká rupne tak rozhodně s autem nejezdit a co nejdřív odpojit jednotku ruční brzdy (pod autem)
- s tím souvisí i nepouívání tlačítka ruční brzdy v kabině.
Jetě jednou dík jruze 
Ten mýtus nevyvracej - moc o tom neví (to u jsem ti řekl) nebo e by byli F blbci a celé si to vymysleli a komplikovali si ivot a plýtvali prostředkami s vývinem softu v diag?To e se ti to nějakým způsobem povedlo neznamená e to tak je = u té ručky co tu mám se po tomto ,,rozpadnutí" dorazu a následném roztelování stalo něco úplně jiného,na druhém to roztrhalo převodovku na hadry - to jen k tvému mýtu.Patří mezi astlivce který se zrovna trefil a neodneslo to nic jiného ne lano(a dostal jsi dost uitečných rad a názorného předvedení útrob) Jinak nemá zač. |
| |
| |