Brzda
|
08.03.2017 09:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
No, pokud se opravdu jedná o revival, jak to Linda nazvala, tak doufám, e budou minimálně dret linku toho nového C3 a Jumpy (SpaceTourer). Tyhle dvě auta se moc povedla.
.link.
.link.
Vzhledem k tomu, e s novou C5 to v brzké době reálně nevypadá, začal jsem přemýlet jestli svou pomalu dosluhující C5II vyměnit za dnes ji totálního geronta C5III (i kdy je to pořád pěkné auto) nebo si chvilku počkat na novou C4, která by mi asi stačila a o které se tvrdilo, e přijde na přelomu 2017/2018 v podobném stylu jako současná C3, navíc s novým Advanced Comfort konceptem - nové hyper tlumiče a extra pohodlná sedadla (.link.
Teď, kdy to tak čtu, otočili totálně směřování značky a místo pohodlí se upnuli na SUV. Beru, e je to teď móda a prodává se to jako rohlíky, ale PSA tvrdilo, e Peugeot bude dělat SUV a Citroen MPV a obyč. auta s nekonvenčními nápady (to teď částečně sedí - 3008,5008 kontra Picasso, nová C3 s kamerou a airbump, C4Cactus).
Nechápu, kdy jim v Evropě to SUV tak chybí, proč tady neprodávají tu C3XR - je podle mě hezčí ne 2008. Ale to bude asi ten problém - prostě totální schizofrenie. A jak jim do toho bude zapadat Opel to u si nedokáu vůbec představit. Kdy do toho jetě zamotám v podstatě neúspěné pokusy s DieselHybrid a pořád oddalovaný HybridAir, chybějící 4x4, chybějící plynové auto (přitom první C3 a Berlingo se dělaly na CNG ?!) a zruení H3+, tak nevím kam to spěje.
Buď mají za A fungovat jako koncern, kde si jednotlivé značky budou hrát jen svou roli na trhu a nepolezou si navzájem do zelí (např. Citroen extravagantní luxus s vyuitím H3+ (zruit DS), Peugeot sportovní auta, SUV a Opel běná konfekce, případně deriváty pro ty kdo nechtějí francouze)
nebo za B postavit vechny tři (čtyři) značky vedle sebe jako samostatné, pokrývající celé spektrum a etřit jen na společném vývoji a sdílení techniky (tedy motory PSA, 4x4 Opel a podobně, tak jak to v současnosti provozuje VW).
Aktuálně v enevě nabízejí toto: .link. |
| |
| |