Frenky
|
01.01.2017 01:03 -
Re: LED árovky, náhrada za klasické apod.
|
|

|
Kontrola funkce zarovek je zalozena jen na mereni proudu jednotlivych vyvodu BSI nebo PSF modulu (proc by si vyrobci komplikovali zivot). Protoze vi jake zarovky pouzili tak vi i jaky proud ma vyvodem tect (zpravidla ma kazda zarovka vlastni pin v konektoru). Vadna zarovka = mensi nebo zadny proud. Pokud bych chtel pouzit LED zarovky, musim proud konkretni zarovky nasimulovat. A to paralelnim odporem k LED zarovce dosahnout podobneho proudu. Jaka je tolerance vyhodnoceni proudu jednotkou netusim. Takze CAN zarovka bude obsahovat ten paralelni odpor. Trochu mi potom unika smysl nahrady klasiky vetsich vykonu za LED (pokud je to hlidano), protoze proud diky paralelnimu odporu muze byt stejny jako u klasiky. Pripadne usetrim nejaky watik ale moc to nebude. U malych zarovek je mozna efekt o delsi zivotnosti. U nediagnostikovanych vozu je to jedno, spis jde o to nejit kvuli LED z frajeriny na nizsi efekt. Frenky |
| |
| |