eisy811
|
29.10.2016 21:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
HELLMUT napsal(a): A hlavně jste ni nevysvětlili ten počet dobijecich stanic,jak píe 2x dobit v Rakousku, kdyby 50% aut na dálnici bylo elektro a 40 minut dobíjeli, jak dlouho budu čekat ne na mě vyjde zásuvka? Nebo jich tam bude 300 vedle sebe???
Hlavne bude zaujimave, ako budu tie superchargery napajane, kedze ak sa nemylim, tak tam je vykon snad 150 kW, pri 10 kusoch tychto rychlonabijaciek je to vykon 1.5 MW a to uz neni sranda. Zhruba cely vykon, co sa da poslat po vedeni VN 22kV, takze vybudovanie vacsich poctov rychlonabijacich stanic, znamena investovanie do rozvodnej siete. A som zvedavy, ako chcu riesit tento problem
Ani vybudovanie dobijacej stanice na benzinovej pumpe neni ziadna hracka, kedze tieto aspon je predpoklad, ze su vedla dialnic, z drvivej vacsiny mimo zastavaneho uzemia a nakolko jejich privod a zdroj je dimenzovany s ohladom na jejich potreby, nie na dalsiu zataz v tak enormnej spotrebe, tak je to problem aj pre ne, aj ked by z toho mohli relativne profitovat, lenze to by museli investovat a zaroven by ta investicia musela byt rentabilna
Ak by sa k tomu odhodlali v buducnosti, tak som zvedavy na ekonomicku stranku v porovnani s tankovanim klasickeho paliva.
Schvalili nam povinnost u novostavieb mat dobijaciu stanicu. Som zvedavy na specifikacie a ako zareaguju dodavatelia energie, teda skor spolocnosti, kde sa tie domy pripajaju k sieti. Ake vykony budu povolene. Ako som uz pisal, u nas bolo komicke, ze ak v projekte na stavbu bolo uvedene, ze el. kurenie aj s el. ohrevom uz. vody a elektrarne si dali podmienku, ze max. instalovany vykon 6 kW. Inak by nepripojili k sieti
Takze projekt sa musel prepracovat. |
| |
| |