FiskusCZ
|
04.10.2016 12:01 -
Koupě C5, dotazy
|
|

|
Ahoj, koukám po větím kombíku v ceně do 80tis a zvauju i C5 vzhledem k cenám ostatních předraených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (vechny reznou jak staré 120, moná jetě rychleji) mi toho na výběr u moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přilo e to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křiovatky hrůza. Nad 2000ot lepí, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, moná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", co mi nedává smysl protoe sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil e jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, co mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větí pětiválec JTD a ten byl úspornějí (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, e nebudu řeit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače veho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, take těko říct. 2l benzín mi přiel troku slabý, ale jetě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info. |
| |
| |