Sena
|
30.09.2016 10:04 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
|

|
Take pánové a případně dámy
nikdo z Vás jste to správně neodhadnul   
Nicméně díky vem za snahu!!!!
jo a teď co tomu bylo? .... straně sloitá závada !!!!!


....... no přeci nebyla tam nafta !!!!!!! ... to mi nikdo neřekl e auto potřebuje naftu 
No teď váně, závada v ukazateli stavu paliva v nádri ... stále i v dílně to ukazovalo něco mezi minimem a 1/4 nádre , palubní počítač dojezd cca 190km ... koho by to napadlo, kilometry ujeté nějak nesleduji (teď u asi budu )
Postup "opravy" včera:
- kluci v dílně mi řekli ty hláky z diagnostiky tak a zkontroluji cestu paliva.
- nejprve jsem rozdělal palivový filtr v jakém je stavu a zda je vůbec plný nafty ... běně opotřebený a plný nafty byl ... take stále obavy jestli mi neodelo čerpadlo
- po té hadičku přívod do filtru u odpojenou jsem dal do kelímku a kolega mi zapnul klíček ... podavací čerpadlo hučelo a z hadičky "kupodivu" nic neteklo. Take se mi ulevilo e závada je směrem k nádri ... podávací čerpadlo sice hučí ale nedává (cca 5000 Kč nové)
- přemístění k nádri pod zadníma sedačkama , odpojení výstupní hadičky směrem k motoru a znova zkouka opět čerpadlo běí ale kupodivu nic neteklo ... take čerpadlo v pr.... V tuto chvíli u začali být hláky typu: vole ty tam nemá naftu ! .... dy to ukazuje cca 1/8 nádre , ale v přiznám se v tu chvíli u jsem si přál a tam ta nafta není , tím pádem je ve v pořádku a ádné love navíc nebudou (kromě nafty )
- rozdělání víky nádre (mimochodem pěkná pakárna hlavně to zadělat zpátky) ... a vida nafta ádná ... proběhlo pár vtípku na moji adresu, ale ve skutečnosti jsem byl rád.
- no při té příleitosti jsem odzkouel hladinoměr a je pravda e při připojeném konektoru a hýbáním plovákem se stav na přístrojovce neměnil , tak jsem ho změřil ohmmetrem a jezdil v rozsahu cca 100 Ohmů (max) a cca 350 Ohmů (min) , take funkční asi nějakej problém dál k přístrojovce.
- ve jsem zpět zadělal, nalil naftu 18 litrů, zastartoval a kupodivu motor normálně chytnul a jde! a ukazatel vylezl na cca 1/4
- po cestě domů jsem dotankoval dalích 27 litrů a ukazatel vylezl něco přes 1/2 nádre a dojezd na cca 600km ... tak nevím .. jestli je tu někde link na diskuzi k ukazateli stavu paliva tak mi ho prosím vlote do komentáře. díky
Nejasnosti co nechápu :
- zmíněný ukazatel paliva ... co se stalo?
- proč kdy jsem zapnul klíček podávací čerpadlo v nádri lo a po chvilce vyplo , vdycky jsem si myslel e vypíná od tlaku, e natlačí cestu a vypne to mě zmátlo, přeci kdy tam nebyla nafta tak nemělo co natlačit? Jestli je tam nějaká časová ochrana?
- proč se nevyjel i palivový filtr ? , který zůstal plný nafty.
- no a proč diagnostika nepozná e nemám palivo v autě, e jde čerpadlo naprázdno ... má napsat : Natankuj si Ty deb...e 
Díky vem
Jetě vyčíslení nákladů:
2500 Kč odtah
cca 4 hodiny práce v dílně
200 Kč klukům za diagnostiku
cca 20 hodin nervů co se vysr..lo a kolik to bude stát |
| |
| |