Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?
rozdil je docela zasadni..100kw je siemens a 103kw je delphi ..jsou to zcela jine systemy a zcela jine jednotky ,vstrikovace rizeni motoru atd...
EGR tam ma funkci ne jen recilkulace vyfukovych plynu..velmu dulezitou roli hraje i pri regeneraci fapu a spuste jinych sinnosti motoru a jednotka s nim proste pocita a podle nej i ridi chod motoru
pokud EGR nepracuje jak mam nebo pokud ho nejaky "specialista" zaslepi nebo neudela sw v jednotce se vsim vsudy (coz zrovne u siemensu i delphi je docela problem) s jistotou se zanese FAP
u starych motoru bez fap a starych radovych cerpadlech to bylo vcelku jedno,ale od EURO4 je to uz komponent se kterym se hold pocita