 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
Mikra
|
30.07.2016 12:19 -
Re: jruze
|
|

|
luboal napsal(a): ... Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi ...
Mě to ale nepřipadá, e by zákazník dostal předem varování, e se kvůli nemonosti testování úpravy můe závada objevit znova. Něco tu nesedí.
Jinak jsem toho názoru, e kdy si zákazník vyádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a kdy i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, ná zákazník, ná pán.
Ale není moný úpravu softu povaovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil, repektive si to přímo nevyádal. To je pak prasárna na hlavě mechanika.
A opět zdůrazňuju: Nikdo z nás u toho nebyl, nevíme jak zněla dohoda mezi zákazníkem a mechanikem, tak nemůeme nikoho soudit. Hodně takových sporů vzniká chybou v komunikaci. |
| |
| |