jruze
|
04.06.2016 03:48 -
Re: Přední pístnice
|
|

|
PATaMAT napsal(a): tady je pístnice s AMVARem myslím si, e bez amvaru to bude stejné, jen bez amvaru v hlavici. .link.
Budu přemejlet jako idiot ale na co má pravá pístnice odvzduňovák?(levá ne) , jak je řeenej přepad u tohoto zázraku ?
U jsem se setkal s nelogickou věcí na C5 II e hodně kapaliny v nádobce - auto patně pérovalo(tvrdé) - po odčerpání nadměrného mnoství auto změklo(nádrka to dret nemohla- ta by se rozlítla)
Něco mi říká e je to záleitost přepadu(logiku to nemá ale), nateče lds pod píst a nad píst a pokud se pod tlakem sekne přepoutění do přepadu tak píst nemůe nikam.(je to řečeno laicky tak mne neukamenujte za hovadinu) - zítra(dnes) rozpůlím levou pístnici nedá mi to spát (pravá byla co vím OK dala by se pouít alespoň na zkouku aby se vyloučilo cokoli v ní)Jetě mi něco říká e tento systém má v regulátoru něco proti náklonu(pravá - levá) - podívám se do postupů jestli tam něco nebude. |
| |
| |