Hanz 397
|
03.06.2016 21:46 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
|

|
jruze napsal(a): Chová se to stejně jako funkce zadymování u vojenské techniky kdy místo oleje cpou do výfuku naftu-to co je ve výfuku způsobí modro edý dým,to co udělá černý dým je nedostatek vzduchu s tím e turbo nedává, tak si vyberte  A a se vám to povede v teplém stavu motoru roztočit do otáček (nekontrolovatelných) tak jsem zvědav na vae reakce jak rychle to dovedete zdusit aby se to nerozlétlo-nepřetočilo.(to je otázka vteřin)
Myslím e Hanz a Jumem májí pravdu = bude plné sání oleje(odpoj trubku od interkoleru dole a podívej se)  aby el jen do výfuku je skoro nemoné
Motor se mi v autě roztočil na olej 2x-jednou pán spěchal a po výměně turba se nepropláchnulo vedení stlačeného vzduchu-výsledek byly upálený pičky vstřiků,ale před tím ČERNÁ dýmovnice-olej ve spalovacím prostoru je taky přebytek paliva,pokud nejde jen přes kruhy,gufera,nebo jen lehce přes sání-to pak hulí modře. A jednou byla propálená díra v sacím kanálu ve ventilovým víku a jak turbo tlačilo do motoru,tak ten olej protlačovalo přes odvětrání do sání (takový turbový perpetum mobile ) a taky to hulilo černě. Ale to aspoň reagovalo (s notným zpoděním) na ubrání plynu .
A řeil jsem i mrtvý turbo,kde sání bylo normálně mastný,auto jelo v podstatě normálně,ale dost hulilo bíle i na volnoběh. Kdy jsem turbo vyndal,bylavýfuková část plná oleje-prasklý těsnící krouek na straně u výfuku...
Tak si alexko vyber Ale začal bych,jak psal Jarda,sundáním tý trubky od cooleru-je to nejjednoduí a nejrychlejí. |
| |
| |