tomasg
|
01.06.2016 18:31 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
|

|
first napsal(a): Zdravím pánové.
Pořídil jsem si novou C5 III X7 2,0hdi motor RHF 103Kw a moc dlouho se s ní neradoval. Po nějaké době mi při pomalejím rozjídění při zhruba 1750-2100 začne kubat motor, jak kdyby mě někdo čapl za prdel. Několikrát jsem to měl na diag a vdy to píe: přili velké otevření, a hned pod tím to píe příli malé otevření ventilu EGR. Při dynamičtějí jízdě to je v pohodě a nic to nedělá, jen při tom pomalém rozjídění nebo na dálnici na tempomat to jde občas taky cítit. Egr několikrát venku, čitění, kontrola kontaktu a ve vypadá v pohodě, při vypnutí motoru cvaká. Nakonec mi to nedalo a koupil jsem nový s tím, e asi je v prdeli ten krokový motorek (na tom starém EGR). Vyměnil jsem za nový a je to jen o kapinku lepí, ale pro změnu mě to nechalo u několikrát stát, s ničeho nic uplně klesl výkon a ani po plném selápnutí plynu to nebylo schopno vytočit motor( max 1300otaček) Vypnutí motoru a několikrát zkusim nastartovat a zas u to jede normálně.  Na diag to opět ukazuje stejné hláky. Po jedné montái jsem zapomněl napojit konektor na EGR a při kadém startu mi to hlásilo závadu na display, ale auto jelo uplně bezchybně tak sem si lebedil , jak jsem to opravi a kamarád , co mi mazal závady mi nakonec říká, e to nejde vymazat, jestli to mám zapojené. Jasný e to nebylo, zapomněl jsem. Po připojení sem byl zase v prdeli. Bez Egru jezdit nechci kvůli fapu,ale teď u váně nevím jak dál, poradíte mi? Díky moc. 
nieco obdobne som mal ja, pri vymene EGR mi urobili aktualizaciu softweru , a potom auto samo znizilo otacky az zhaslo, nastartowal som a opat islo cca 300-500km. stale vypisovalo EGR.
vymenili mi BSI motora a od vtedy mam pokoj |
| |
| |