
|
pavel1978 napsal(a): Tak mam zrejmě příčinu,Jelikož mam zaaretovane kolo od vačky a mam potočený vačkový řetež o 3cm zpět proti chodu motoru. Jak se nastavuji, nebo co delat když se pootočilo ozubene kolo na vačče?
Jak pootočený řetěz? - jestli ti to nejde zajistit nahoře a dole, tak bych řekl že máš přeskočený řemen,nebo střihlí klínek.(řetěz málokdy skočí a hlavně to se zajištěním nemá co dělat-mimo to by jsi to poznal jen rozebráním nástavby a odpočítáním zubů-nastavení vaček )
Zaprvé bych udělal to co psal Luki = demontovat vačkové kolo,zkontrolovat klínek na kole,demontovat nástavbu a zkontrolovat vahadla(tři zuby =asi KO vahadla jestli bude některé-dej všechny nerizkuj-nemusí být vidět že je načaté) měly by se dát i vačky -mohou být pootočené kola=to je na tobě,ventily přežijí na 99%,rozvody jsou samozřejmostí,vodní pumpa také,O kroužky na sání také. |