jumep
|
20.05.2016 21:34 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
|

|
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ... |
| |
| |