zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
U to sem potřetí dávat nebudu - jinak si to najdi a přečti - a dálkové kodování znamená v tomto případě přeprogramování na mení dávku kvůli větí koncentraci ( a to by se mělo udělat po přechodu na koncetrovanějí aditivum - novějí auta to mají z výroby a tím se prodlouí ivotnost) - kdyby zvětili FAP nenacpe ho dovnitř (a mříky jsou stejné) a pokud si to myslí podle obj.čísla tak změna je v uchycení a ne ve vloce (novějí u nemají tu podkovu a jetě novějí mají jinou spojovací sponu - poslední jsou nedělené ale to jsou 8.ventily) a tvá úvaha je ... oni neuvádí u aditiv ivotnost FAP ale výdr aditiv.link.
Je rozdíl v intervalu doplnění aditiv u C5I do OPR 09383 a od OPR 09384 ? (vynechme výměnu FAP - jen doplnění aditiv ano - vzhledem k tomu e je DPX o 1/3 víc bude asi i o 1/3 delí interval pro doplnění a nebo e by bylo jiné dávkování?)= jinými slovy koncentrací aditiv zůstal intrval stejný ale sníili dávku aditiv(jedná se o C5 I !! u C5 II a III u nesníili objem aditiv , ale prodlouili interval(při pouití novějích aditiv) lepí u to vysvětlit nedovedu.