Majerr
|
18.03.2016 08:30 -
Re: Prokluzování spojky
|
|

|
jruze napsal(a): Je to spí tím co se dá dnes sehnat za díly - asi by jsme se divili kdyby se nám dostávali fabrické díly do ruky(i kdy ani s tím si dnes nejsem tak úplně jistý - dnes u je automobilkám vcelku jedno co auto vydrí spí jim jde o to aby prodali auto za co nejmení cenu ne konkurence a to se někde projevit musí (dřív byla hrdost značky e auto jezdí bez závad mnoho km - dnes e jich prodali statisíce a kvalitu vystřídala kvantita) stavěj auta tak aby vydreli záruku a po pěti letech si to hodil do rotu a kdy jsi ,,blbej" tak to nacpi do oprav a dílů . Proč mají skoro u veho dnes ,,náhrady"? protoe nakoupili díly za co nejnií cenu a nevydrelo to tak změní dodavatele nebo přinutí dodavatele k větí kvalitě(popř.úpravě) nebo si myslíte e pořád probíhá výzkum,testy atd..
nesmysl... varis z vody. Delam v automobilovem prumyslu a uz jen ta ma reklamace je stala dost penez jak automobilku, tak vyrobce ddilu. Dost penez, vsichni to resi na vsech urovnich aby zjistili kde je pricina a jak ji opravit aby predesli dalsim nakladum.
A o rodoci to byt muze, uz i nad tim jsem premyslel. Ale u predesle C5 se nic takoveho po deviti letech nestalo. Jezdim s lehkou nohou, jezdim hodne plynule, dlouhodobou prumernou spotrebu mam 6.0l (z toho 1/2 roku s nosicem na kola na strese a koly). Podle toho co jsem nastudoval by nizke otacky motoru nemusely delat spojce a setrvaku dobre. Ja si ale myslim ze to ma na svedomi mikrosekundove skubani motoru pri akceleraci. To bylo taky reklamovano, vymenen EGR ventil a zlepseni neznatelne. Osobne vidim pricinou spis motor, kdy pri tomto cukani ten setrvak musi dostavat zabrat. Ale nejsem mechanik, jen teoreticky technik |
| |
| |