Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju u skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden a dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak ádný problém. Trocha historie:
1. V plynu to není, kontrola kompletní a ve v pořádku i v diag a vude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláka se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila u v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčitěný, vstřiky plyn vyčitěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčitěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů
Problém je, e to hodím do servisu, projdeme diag a vechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, kdy tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protoe si to prostě udělá jen kdy se mu chce a netuím, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáe to zapálit.
Taky nevím proč, ale ne ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a kdy stoupnu na brzdu, tak by nejradi vystřelil i skrz brdění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...
Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl anci, kata má sníenou účinnost a jetě v historii zase tato hláka. Nemá někdo nápad, mylenku, co můe být blbě? Servisák u na to taky hledí a netuí, protoe není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějího výsledku...
