jruze
|
11.03.2016 12:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
duff74 napsal(a): Jediné, co je společné je, e vdycky se to pos...e kdy prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.
jruze:
Tu dírku v membráně myslí v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? U jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i kdy auto "funguje" a je bez výstrané hláky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opoděně. Po selápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vdycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne.
Kdekoli - co stím má posilovač brzd? je podtlakovej a podtlak můe unikat kdekoli(byla i svolávačka na zpětný ventil na posilovači(ale na C5 II) no také by asi bylo dobré vědět co tu hláku způsobuje? zrovna tak to můe vyhodit vysoký tlak paliva - Jumep ví hned čím to je - já si to napřed musím ověřit diagnostikou.Jedná se o 2.2 HDI kde turbo podtlak omezuje ve výkonu take je předpoklad e je slabej podtlak v momentě vzniku chyby a tudí vysoký tlak turba(nízký tlak to nenahlásí),při přeřazování by zrovna tak měl klesnout tlak paliva i to by mohla být příčina,můe být i na hraně hodnota váhy - já osobně od PC nedovedu odpovědět - jen hádání a odpověď o ničem. (prostě se dostanou některé hodnoty mimo toleranci a vyhodí to chybu - bez měřených hodnot to nepůjde - proč občas? protoe jsou - můou být na hraně a jen občas překročí toleranci) |
| |
| |