Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution system faulty - dieselové motory
jruze
11.03.2016 12:08 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
U??vate?
duff74 napsal(a):
Jediné, co je společné je, že vždycky se to pos...e když prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.

jruze:

Tu dírku v membráně myslíš v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? Už jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i když auto "funguje" a je bez výstražné hlášky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opožděně. Po sešlápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vždycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne.


Kdekoli - co stím má posilovač brzd? je podtlakovej a podtlak může unikat kdekoli(byla i svolávačka na zpětný ventil na posilovači(ale na C5 II) no také by asi bylo dobré vědět co tu hlášku způsobuje? zrovna tak to může vyhodit vysoký tlak paliva - Jumep ví hned čím to je - já si to napřed musím ověřit diagnostikou.Jedná se o 2.2 HDI kde turbo podtlak omezuje ve výkonu takže je předpoklad že je slabej podtlak v momentě vzniku chyby a tudíž vysoký tlak turba(nízký tlak to nenahlásí),při přeřazování by zrovna tak měl klesnout tlak paliva i to by mohla být příčina,může být i na hraně hodnota váhy - já osobně od PC nedovedu odpovědět - jen hádání a odpověď o ničem. (prostě se dostanou některé hodnoty mimo toleranci a vyhodí to chybu - bez měřených hodnot to nepůjde - proč občas? protože jsou - můžou být na hraně a jen občas překročí toleranci)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator