duff74
|
11.03.2016 10:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
Jediné, co je společné je, e vdycky se to pos...e kdy prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.
jruze:
Tu dírku v membráně myslí v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? U jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i kdy auto "funguje" a je bez výstrané hláky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opoděně. Po selápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vdycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne. |
| |
| |