gurney
|
05.01.2016 15:48 -
Re: Relé havení / C5 I
|
|

|
no já jsem mezi svátky měnil turbo a při té příleitosti jsem se rozhodl vyměnit i haviče a jeden jsem uthnul respektive mi v hlavě zůstala ta pička tak jsem zkusil nastartovat jestli se tlakem nevytlačí a ani po deseti minutách nic. Tak jsem to starý tělo haviče vykuchal a natočil zpět (abych vrtákem nezkurvil ten těsnící kuel) a vrtákem 4,5 jsem odvrtal vnitřek té pičky a doufal e se trochu smrskne a tlak jej vytlačí ale nevytlačil, tak jsem začal odvrtávat vrtákem 5,0 ( měl jsem jen krátký tak jsem musel do hausspezi pro delí 14 kč) a postupně odvrtával a zkouel nastartovat. nakonec ho to vyplivlo. Ale. u 2,0 hdi jsou haviče pěkně přístupný.
Ten starej vykuchanej havič u jsem nenael tak jen fotečka havič vs vrták pro představu jak hluboko jsem musel odvrtávat ne ho to vyplivlo. Teprve teď a začlo trochu mrznout se ukázalo e to haviči nebylo ale u Xantie mi odcházeli jak na běícím pásu (vstřiky v p...) tak mě ani nenapadlo zkouet zda na ně jde napětí.
Edit: jak tu někde psal Jumep s relé v 99 procentech problém není. |
| |
| |