jruze
|
28.12.2015 11:45 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Mikra napsal(a): V devátý minutě toho videa je na animaci vidět, e teplota se tam dostává a k 900°C. A viděl jsem na YT videa, kde bylo turbo rozhavený do červena. Ale fakt nevím, jestli se ty teploty dostanou a do FAPu. Nebo jestli se v tom FAPu dosáhne takových teplot a při hoření sazí.
EDIT:
Jinak ta nafta vstříknutá do válce při otevřeným výfukovým ventilu určitě nepotřebuje k zapálení takovou teplotu. Nafta dostatečně jemně rozpráená v dostatečným mnoství vzduchu se dokáe vznítit i na slunci. Proto se tam vstřikuje, aby ten FAP rozpálila. A po dosaení dostatečný teploty ve FAPu u chytnou i saze, který jinak nehořej. Stejně jako doma v komíně. Ale potřebuje to taky dostatek vzduchu. Proto se má jet s vyíma otáčkama, aby turbo tlačilo a nebyla zavřená klapka. Bez vzduchu ty saze neshořej ani v 1000°C.
A jetě jedno doplnění. To aditivum tam není jen kvůli sníení zápalný teploty, ale taky kvůli velikosti sazí. S aditivem se ty saze shlukujou do větích chuchvalců a FAP je dokáe líp zachytit, ne kdy budou mikroskopický. Kdyby to mělo jen sniovat zápalnou teplotu sazí, tak by se to tam mohlo dávkovat a při samotný regeneraci.
To jen na vysvětlení těm, kteří nevědí, jak to tam probíhá. Tebe bych si Jaroui netroufl poučovat. 
Ale klidně - asi má pravdu - jen malej dotaz: jak zachytí saze ten FAP u systému bez aditivací? Proč u Citroenu nedochází k regeneracím(vypálení sazí a dojde k ucpání FAP) kdy dojdou aditiva? A proč Citroen vlastně pouívá aditiva kdy to funguje i bez nich u jiné značky? (tím nechci říct e nemá pravdu ) - mříky ve FAP vypadají u vech na pohled stejně ´ K předposlední tvé větě - tak funguje euro 6 s addblu(močovinou) A jinak říkám jen svůj názor - neříkám e mám pravdu - jen má logika a pár zkueností s ucpanými fap(a neucpe se jen sazemi,ale i cerinem , pokud dojdou aditiva tak i saze stačí) |
| |
| |