Mě hlavně v tom článku zaráí jedna věc,o které jsem u párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (u teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se toti připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudí mi mou mizernou středokolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je moný,e spoooooousta aut,vč. třeba u starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,e bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,e vůbec nekouří,naopak jetě poírá saze z ostatních aut

Na mysl se mi vkrádá úasná věta ze seriálu Monte Karlo (
.link. ): Vy si myslíte,e jsem kretén...
