Tak v Německu bude hlavně větí nabídka, ale dobrý auto najde i u nás.. Kadopádně platí to, co pořád a stále a vdycky - kamkoliv pojede, vem sebou někoho zkuenýho.. Jinak motor bych bral 2.0 (RHR origo bez FAPu by byl asi ideál ) nebo 2.2.. Nebral bych ani biturbo a určitě ne 1.6..
Biturbo by jsi nebral z jakého důvodu? to asi e jsi s ním nejel,nezná ho!! Jak asi potvrdí majitelé této motorizace zde na clubu - no a lepí asi bez AP (to ale jen z důvodu spotřeby) i kdy jde samo o to kde a jak bude auto provozováno i kdy i s biturbem se dá jezdit pomalu - pokud chce jezdit předpisově bude jezdit v podstatě na volnoběh max do 1500ot,auto má takovej výkon a krouák e i v těchto otáčkách pojede a nezná zatíení(kopec nekopec) já za sebe bych jiný motor ani moc nechtěl snad jen 3.0HDI a ten ve II.není a to zase jen z dúvodu e jsem ,,hovado" a začíná pro mne být biturbo pomalé.