LiPa
|
08.11.2015 13:13 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
|

|
Jetě jednou díky za odpovědi, pokusím se reagovat na vechny najednou:
- Zbyňa: rozcestník jsem proel u dřív a veobecně mám nejčastějí problémy s C5 načtené, lo mi spí o zkuenosti s touhle motorizací a touhle AP, nicméně díky za tip 
- Danielpet: na tu Lukiho C5 u jsem se v inzerátech díval. Sice by mi víc seděl liftback a cenu jsem si představoval okolo 100k, ale na druhou stranu pokud je v tom stavu, jak Luki_C5 píe, nemuselo by se na ní třeba 2 roky sáhnout...
- Delict: v Citroënech s hydraulikou jezdím od roku 2000, tehdy to byl BX 19 TRi, pak měla manelka BX 14, no a potom u následovaly dvě třílitrové XM. Tím "sedět jako přibité" jsem myslel to, e se středními koulemi z CX se XM houpe u poměrně hodně a ono vletět s rozhoupaným třílitrem do zatáčky a jetě v ní potkat kamion, to by si nejeden vyrobil rallye prouky na trenýrkách... Proto jsem nechtěl "comfort" koule k pístnicím, protoe pak je to auto měkké pořád, ale větí středové koule na nápravy, které v krizovce H-ventily odpojí a auto můe fungovat ve "tvrdém" sport reimu. O C5 se právě vude píe, e - a na C5 III - je to nejtvrdí Citroën s hydraulikou a já se rád houpu, tak proto se ptám 
- jruze: matně si vybavuju, e před pár lety jsem tuím v nějaké diskuzi na citroeny.cz četl cosi o tom, e dát koule ze starích modelů na C5 je problém, jen u si nevybavuju proč a ten příspěvek bohuel nemůu najít. |
| |
| |