jruze
|
08.11.2015 12:05 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
|

|
Delict napsal(a): Pokusim sa zodpoveda.. automat AM6 musí radi bez trhnutia...prakticky takmer nepozná kedy radí, ak kope..ruky preč..lebo ta bude čaka výmena hydrobloku. Dôleitá je výmena oleja..vačinou na to ludia kalú a prevodovka ide do kytek.
H3 má rovnaký závit na gule ako starie autá..take ti tam pásnu aj gule z cx.. osobne by som ale do takého bastlenia neiel. Gule od C5 vyie majú výdr 250-350 000km.. čo mne na BX ani XM gule nikdy nevydrali..max zhruba 80 000km. Aj to na XMe s H2, na xantii odili pomerne rýchlo.
Neviem čo má na mysli tým "sedelo ako pribité" , lebo hydra sama o sebe sedí ako pribitá..vdy sú kolesá na vozovke.. starý plávajúci CX zvládal losí test v 71km/h bez problemu.. čo je dnes úroveň napr BMW M3.. neviem ako dlho jazdí hydru teda, ja osobne vdaka nej lepie poznám hranicu adhézie, náklony lepie cítim..
H3Plus v komfortnom mode je komfortny ..v sport mode je to trochu tvrdie, to sa dá riei výmenou 4 pruiacich gúž z klasickej H3..take ti to bude prepína medzi makkým a stredne makkým pruením.
No pokud dá z H3 na H3+ bude to extra houpačka,ale můe to mít vedléjí účinky. A ohledně koulí ze starích typů ?? by mne zajímalo jak jí dostane (tu prostřední a i ty na pístnice) na přední nápravu (pokud je řeč o př.nápravě-nečetl jsem vechny předcházející přízpěvky) |
| |
| |