Tridac
|
05.11.2015 23:54 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
Majo77 napsal(a): Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+
Já uvedu jen takový malý příklad. V letech 2005-20012 jsem prodával na autosalonu automobily Ford, Suzuki, Citroen a Subaru. No a nejhezčí příklad je u Fordu a trochu i Suzuki. Ford v roce 2008 přeel na zcela jinou strategi výroby, zcela jiné modely. Take se v tom posuzují které??? 2006 které byly unt, poruchová mondea, neskutečně poruchové transity nebo které modely si mám představit? V roce 2011 začal Citroen s DS modely a přitom rozjel nové modely C4 a C3 tak které jsou tedy hodnocené? Staré prodané v těch letech nebo nové prodané v těch letech?? On toti nikdo nerozliuje třeba Ford v rce 2008-2009 kdy se doprodávali staré modely a přitom u se prodávali nové modely, ale v této tabulce je nic nerozliuje a přitom se jedná o zcela jiný automobil, koncepci i výrobu, motory, prostě ve je totálně jiné. O suzuki třeba nemluvím vůbec, proto to prolo v těch letech tak obrovským skokem, e se to nedá ani popsat a tři roky se prodávaly staré i nové modely třeba u Swiftaa to bylo úplně něco jiného, karoserie, motory, úplně ve bylo totálně jiné a v tabulce hodnocení toto vůbec není.
Dalí věc, která se nerozliuje vůbec a lidi ji ani neznají, například Fiesta nebo Focus se vyráběliy a montovaly ve čtyřech státech. panělsko, Belgie, Německo a Turecko, Ford KA je v Polsku a v Itálii, protoe má stejnou platformu jako Fiat500,. A to byl sakra rozdíl v kvalitě dodávky podle toho odkud který model přiel. Jednu dobu byly turci naprosto pičkový a mudly ze panělska nestály za nic, pak se to otočilo a turecké výroby byly za trest a musely se i předělávat u nás na servisu s výbavou i doplňky a o kvalitě nemluvím vůbec.
Take takovéto krásné tabulky jsou pouze pro pobavení a nebo sdělení těm, kteří tomu věří a rozhodnou se podle toho nakoupit. Je smutné kdy si koupí to nejlepí a nejméně poruchové auto a ono mu klekne na turbo, baterii a čerpadla do roka, druhý rok praskne náprava a třetí rok odejde řízení a závěsy. Prostě klika na kus. Pro mne ty tabulky nejsou ničím. Mohu garantovat to, e přijde na salon pět Focusů, které byly vyrobeny za sebou na jedné lince a vdy je kadý original a kadý je jiný, tichost, kvalita, trvanlivost, jízdní vlastnosti a podobně. |
| |
| |