jruze
|
02.11.2015 08:05 -
Re: tané zařízení + legislativa
|
|

|
Luki_C5 napsal(a): Jardo a to myslis ze SUV je nakladni automobil? Maximalne jen N1 a to z duvodu odpoctu DPH nekde v roce 2003 a to stejne bylo N1 ale do 3500kg takze B. Uz bych videl jak ty modelky v Q7,X5 atd maji Cecko. Na C5 si nikdy nemohl dostat 2000kg to tak maximalne podvodem. S vlekama mam odjezdemo fakt moc kilometru a je pravda ze kdyz si na facelift nalozil 1600kg tak se to chovalo luxusne, cokoliv vic uz si musel hlidat. Oni nejsou blby,maji to spocitany a auto ma taky nejake limity. BE ti staci pokazde kdyz sedis v tahaci do 3500kg.
No byl jsem svědkem (ne na vlastní kůi i kdy jsem s tím také jezdil ) jak přijeli policajti k Hamru(ten velkej) a řidiči sebrali ŘP a zakázali dalí jízdu(on je těí sám o sobě ) ne 3500Kg a dostal 2000,- pokutu - (byl to řidič-zaměstnanec jedné diskotéky v Praze a auto jejich sluebák) ale to je něco jiného ne se tu řeí - toto se tu u probíralo , ale i přesto je v tom zmatek a námět na řeení - asi do toho také půjdu ale pořád je tu ten háček s váhou vozu kolik vlastně C5 biturbo váí? Já to neřeil - závěs 1800Kg a dali 1600Kg - no já si zákony moc nepřipoutím tak mi to bylo jedno(kdy budu potřebovat odtáhnout dvě tuny tak je prostě zapřáhnu a pojedu)
.link. |
| |
| |