Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
jruze
31.10.2015 15:33 - Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
U??vate?
jumep napsal(a):
to sa pletes, ja vzdy vypustim zhruba 3.5 a nalievam 4 a ostatok vypustam (ono je to aj v manuale v podstate tak napisane ze sa to ma, s tym ze oni dolievaju 3.5 a ked je malo tak este to opakuju co povazujem za nezmysel) - vylievas to do presne davkovanej nadoby?
ako som uz pisal, vsetko co sa da zaradit a castokrat este pre rychlejsie zohriatie (hlavne teraz ako je chladnejsie) tam stojim zo zaradenym Dckom aby sa to zohrialo

a problem bol najskor v tom ze ten blok si plmobuju a ta plomba predrala jeden kabel na ventile


Naleju 4l to souhlasí a odpustím přepadem +- 1/2l , ale když vypustím 4l (a byla by správná hladina) - doleju 4l tak bych neměl nic odpustit přepadem nebo se pletu? Co se týče nádoby tak do kalibrované to neleju,ale to množství vypuštěné a odpuštěné při mnou dělané hladiny se nevešlo do těch 4. flašek ze kterých jsem to tam nalil + zbylo 1/3 páté(a to jsem je plnil až po hrdlo. mně z toho vyplynulo to že pokud byla hladina ok tak proč se vypustilo víc než jsem nalil a ještě zůstalo o 1/2l co jsem odpustil? - deci-dvě by mne neupoutalo , ten přepálenej už ano - ten olej co jsem vypustil smrdí přepálením a je černej??? z mé (4HP20) jsem vypustil něco podobného po 200000Km.(to je to co mne na tom upoutalo = to že sem vypustil víc než jsem nalil a ještě odpustil a že byl po tak krátké době přepálenej a černej).A při kontrolní jízdě mi přišlo že je OK (řazení) le to mohlo být jen momentální.

A protože jsme se bavili jestli reklamovat - tak jsem tomu věnoval extra péči.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator