ten olej bol normalne mobil atf3309, bolo ho tam normalne a problem sa predpokladam nasiel uz inde ... ale to je jedno ....
hlavne tu sa bavime o AW1 oleji, kde nesmie ist 3309 prave
dalsia vec je ze asi moc nejsom ochodny dat 180E za olej, ked moze byt za 50
A kde byl problém ? Oleje tam bylo o 3/4 litru víc (vypustil jsem 4L (to by mohlo být OK) - nalil jsem 4l a po zahřátí jsem vypustil 3/4 litru = z toho vyplívá e tam bylo o 3/4l více nebo se pletu? Nech mi to spočítá jiný matematik? - třeba se pletu Potom by byla jetě jedna monost= dal jsem málo oleje já = já se nepletu - moná jsou jiné postupy , ale já těsně před odputěním oleje a i několikrát během ohřívání prořazuji protoe pokud to udělám jen hned po nastartování se část oleje dostane zpět do převodovky.To by sice znamenalo e by ho tam mělo být méně , ale bylo ho tam skutečně více - z toho vyplývá i to e byl přepálenej a jak víme toto se stane tím e se převodovka při více olejové náplně přehřívá nebo se pletu? Nebo někomu kecá diag - má je origo.
Jinak tuhle chybu jsem udělal jednou - po dobré repasy 4HP20(3.0 ) jsem jí dostal s náplní s tím e je tam správné mnoství - e nemusím kontrolovat - no bylo tam také 3/4l navíc(ta převodovka začala zlobit - po ohodě a vzhledem ke vzdálenosti dolo ke kontrole v místě bydlitě (ve značce) kde upravily hladinu (najela asi +- 500-700Km) po úpravě co vím lape jak hodinky.Ty příznaky byly dost podobné a já si z těchto důvodů kontroluji mnoství oleje kolik tam bylo - jen se nezdruji s kontolou hladiny před a po , ale jen mnoství vyputěné a správnou hladinu ode mne.